Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Η προβολή του ποδοσφαίρου μέσα από τα μάτια μου


Λοιπόν γεια σας.Αυτή είναι η δεύτερη φορά που δεν γράφει μια ανάρτηση στο blog ο προπονητής μας αλλά το κάνω εγώ,δεν θέλω να σας γράψω το όνομα μου από την αρχή και ίσως να μην το βάλω ούτε στο τέλος γιατί θέλω να σας προβληματίσω με αυτά που θα γράψω.Λοιπόν ας αρχίσουμε.Σήμερα θα σας μιλήσω για το τι σημαίνει για μένα το ποδόσφαιρο.Το ποδόσφαιρο όπως ξέρετε στις μέρες μας είναι η διαφυγή οικογενειών και η ελπίδα τους έτσι ώστε να πλουτίσουν μέσο του παιδιού τους που αναδείχθηκε ταλέντο.
Είναι ένα άθλημα υποτιμημένο από πολλούς ανθρώπους αλλά κάποιοι άλλοι το βλέπουν σαν ένα άθλημα της καρδιάς τους,έτσι το βλέπω και εγώ.Παίζω ποδόσφαιρο από τα πέντε μου και έχω περάσει από 3 ομάδες μέχρι τώρα,άλλες με βοήθησαν πολύ και άλλες λίγο αλλά εκτιμώ την προσπάθεια που κάνανε για να με βοηθήσουν και δεν τους κατηγορώ.Από την στιγμή που πήρα την απόφαση να φύγω από την παλιά μου ομάδα και να έρθω σε αυτή που αγωνίζομαι τώρα το ποδόσφαιρο για μένα έγινε ευχάριστο!Έμαθα να μοιράζομαι τα πράγματα μου με τους συμπαίκτες μου κατάφερα να με σέβονται όσο χρειάζεται και να κάνω πολλά μαζί τους χωρίς να ντρέπομαι.Πλέων για μένα ο Μέγας Αλέξανδρος Ηράκλειας είναι μια οικογένεια.Λοιπόν πέρα απ'αυτά θα σας πω τι σημαίνει ποδόσφαιρο για μένα.Είναι μια ευχαρίστηση και όχι μια υποχρέωση και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που το κάνουν τόσο όμορφο άθλημα για μένα.Νομίζω πως το ερώτημα που θα σας θέσω είναι τι σημαίνει για σας το ποδόσφαιρο.Αυτά είχα να σας πω για μένα... Γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου