Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Περνώντας ο καιρός στην ομάδα μου. Κατάθεση ψυχής από έναν μικρό ποδοσφαιριστή.








Γράφει ο Χρήστος Γκάλιος,

ποδοσφαιριστής της Ακαδημίας



Τι να πρώτο θυμηθώ και τι να πρώτο γράψω; Είναι από τις στιγμές που το μυαλό προσπαθεί να τα βάλει σε μια τάξη όλα, μα έρχονται βροχή οι αναμνήσεις.
Ας προσπαθήσω όμως να τα βάλω σε μια σειρά...


Η πρώτη μου μέρα στην Ακαδημία

Την πρώτη μου μέρα στην προπόνηση με υποδέχτηκαν όλοι σαν φίλο τους, γνωστοί και άγνωστοι, με αγκαλιάσανε και με έβαλαν στην οικογένεια τους. Ήταν εύκολη η πρώτη μου προπόνηση αλλά δεν ήξερα ακόμα τα «θέλω» του προπονητή και δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω κατάλληλα σε σχέση με τα άλλα παιδιά. Όμως το πείσμα μου με έκανε να προσπαθώ από την πρώτη μέρα να δείξω ότι έχω πολύ όρεξη και μεράκι. Ο προπονητής μου, ένας αυστηρός αλλά ταυτόχρονα προσιτός άνθρωπος με βοήθησε πολύ να προσαρμοστώ και να νιώσω άνετα από τη πρώτη μέρα.

Το πρώτο μου παιχνίδι

Ήταν έκπληξη για μένα και μου την έκανε ο ίδιος ο προπονητής μου, που μετά από την πρώτη μου εβδομάδα προπονήσεων με χρησιμοποίησε ως βασικό στο φιλικό παιχνίδι που είχε διοργανώσει για το σαββατοκύριακο στην θέση του αριστερού χαφ. Αυτή ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα καθώς ήμουν από τους πιο νέους στην ομάδα και ήταν φυσικό να μη χρησιμοποιηθώ από την αρχή. Το πρώτο μου παιχνίδι ήταν με τους Λέοντες Σερρών και το τελικό σκορ ήταν 1-1. Βρεθήκαμε νωρίς πίσω στο σκορ αλλά στο τελευταίο λεπτό μετά από δική μου εκτέλεση κόρνερ και με μια εύστοχη κεφαλιά ισοφαρίσαμε. Ήταν ένα καλό παιχνίδι και μια καλή ευκαιρία να δείξω στον προπονητή μου αυτό που είμαι και αυτό που αξίζω, να δει τις αδυναμίες μου και τα προτερήματά μου. Ακολούθησαν και άλλα πολλά και καλά παιχνίδια από τα οποία κράτησα πολλά πράγματα και αρκετές συγκινήσεις της τελευταίας στιγμής.

Όμορφες στιγμές…

Συνεχίζοντας θα ήθελα να σας μεταφέρω σε κάποιες καλές μου στιγμές με την ακαδημία. Αρχικά αυτό που θυμάμαι χαρακτηριστικά από την περσινή χρονιά είναι ότι στα περισσότερα παιχνίδια με τον Πανσερραικό και το Sport Village (Ακαδημίες του Νομού Σερρών) σκόραρα αν και δεν με πολύ ενδιαφέρει αυτό... Σε γενικές γραμμές είχα μία πολύ καλή εικόνα και προσπαθούσα να είμαι αποτελεσματικός, ώστε να δείξω στον προπονητή μου ότι αυτά που μαθαίνω στην προπόνηση τα κάνω μέσα στο γήπεδο. Θέλω να πιστεύω ότι είναι ικανοποιημένος με την προσπάθειά μου. Από την περσινή χρονιά το παιχνίδι που δεν θα ξεχάσω εύκολα ήταν αυτό στην έδρα τον Ποντίων στην Κατερίνη. Ταξιδέψαμε στην Κατερίνη όχι μόνο για έναν αγώνα (νίκη με 3-0, 1ο γκολ Γκάλιος,2ο Καραγιάννης,3ο Καραγιάννης) αλλά και για ψυχαγωγία μας, αφού περάσαμε πολύ χρόνο μαζί στην παραλία και σε ταβέρνες, αυτό μου έκανε εντύπωση από πέρσι και ότι και να γίνει δεν θα το ξεχάσω εύκολα. Από φέτος στα μισά της πορείας που βρισκόμαστε μου έχει κάνει εντύπωση το φιλικό με την Βυρώνεια στην προετοιμασία (0-4 νίκη Χατζηιωαννίδης, Γκάλιος, Κοτρίκης, Βούλιος), λοιπόν από αυτό μου έχει μείνει το ότι ήρθε κάποιο κοντινό μου πρόσωπο να με δει, ήταν ο κολλητός μου και του αφιέρωσα γκολ! Μετά από ενάμισι χρόνο στην ακαδημία έχω κερδίσει αρκετή εμπιστοσύνη του προπονητή και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να με κάνει αρχηγό της ομάδας. Να άλλη μια ωραία στιγμή στην φετινή σαιζόν.
Μετά το παιχνίδι μας στην Κατερίνη. 

Η Ακαδημία μας

Στο τμήμα μας έχουμε προπονητή τον Τουλουπίδη Νικόλαο και για μένα είναι ένας από τους πιο καλούς προπονητές στις Σέρρες. Κάνει σωστά το καθήκον, του είναι κοντά στα παιδιά για ότι χρειαστούν είτε αγωνιστικό είτε όχι!
Μπορεί να μην υπάρχουν αρκετές εγκαταστάσεις για τα παιχνίδια αγώνων αλλά εμάς μας φτάνει που παίζουμε στο ίδιο γήπεδο με τους παίκτες του Μέγα και αυτό ίσως μας δίνει κουράγιο. Οι εγκαταστάσεις προπόνησης είναι πιο οργανωμένες. Έχουμε 3 γήπεδα για προπόνηση και μερικές φορές χρησιμοποιούμε και το Δημοτικό Γήπεδο. Έτσι υπάρχει αρκετός χώρος για
όλα τα τμήματα της ακαδημίας του Μέγα Αλέξανδρου Ηράκλειας.
Μου αρέσουν πολλά στην ακαδημία μας αλλά ίσως αυτό που με κρατάει εκεί είναι οι φιλίες που έχω κάνει πια, ο προπονητής μου, η θέση μου στην ομάδα, οι ωραίες προπονήσεις που κάνουμε σε καθημερινή βάση και τα σαββατιάτικα παιχνίδια που δεν υπάρχει άλλο σαν και αυτό!
Γενικότερα πιστεύω ότι η περσινή χρονιά ήταν λιγότερο οργανωμένη από τη φετινή.  Οι γονείς δεν ήταν κοντά στην ακαδημία έτσι ώστε να στηρίξουν τη διοίκηση και τους προπονητές. Φέτος όμως έχουν κάνει πολλά βήματα μπροστά σε πολλά πράγματα. Οργανώθηκαν και δημιούργησαν τη διοίκηση των ακαδημιών. Δε μας λείπει τίποτα και δε ζηλεύουμε τίποτα από τις Ακαδημίες της πόλης. Στολές, ρούχα αποστολής, φόρμες προπόνησης, ζεστό νερό για μπάνιο, καθαρά αποδυτήρια. Είναι πιο οργανωμένα τα πράγματα και αυτό έχει βοηθήσει και εμάς να περνάμε καλύτερα και να ευχαριστιόμαστε όποτε βρισκόμαστε στο γήπεδο.
Κάθε μέρα στην ομάδα μου είναι γιορτή

Συνεπώς την φετινή χρονιά μπορώ να την χαρακτηρίσω πιο πετυχημένη από τη περσινή για όλους τους παράγοντες που ανέφερα προσωπικά και γενικά. Έχω πάρα πολλές ακόμη στιγμές να αναφέρω. Άλλες λέγονται και άλλες μένουν στα αποδυτήρια, όπως λέει ο προπονητής μας. Αυτά που είχα να γράψω, τα έγραψα. Γεια σας και καλή συνέχεια σε ότι κάνετε.

Χ.Γκ.

2 σχόλια:

  1. xristo pisteuo pos ta sxolia kai oi paratiriseis sou einai poli sostes kai exeis apolito dikio kai den pisteuo na exei kapoios antirisei an exei as diabasei to arthro sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή