Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

"Αντίο" του Τουλουπίδη.. Αποχωρεί από την Ηράκλεια μετά από 5 χρόνια.


Στο τέλος της έφτασε η συνεργασία του Νίκου Τουλουπίδη με τον Μέγα Αλέξανδρο Ηράκλειας μετά από 5 χρόνια. Ο νεαρός γυμναστής βρίσκεται και εργάζεται στην Ηράκλεια από το πόστο του προπονητή της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου από το 2007, ενώ το 2009 ξεκίνησε η συνεργασία του με τη νέα Ακαδημία Ποδοσφαίρου του Μέγα Αλέξανδρου Ηράκλειας, συμβάλλοντας στη δημιουργία και ανάπτυξη της υποδομής στη περιοχή. Η σχετική επιστολή του Νίκου Τουλουπίδη αναφέρει:


"Ηράκλεια 2012
Φίλοι και Φίλες,

Μετά από 5 χρόνια συνεχούς ενασχόλησης, εργασίας και προσφοράς στα αθλητικά πράγματα της Ηράκλειας πήρα την απόφαση να κλείσω τη συνεργασία μου με την ομάδα του Μέγα Αλέξανδρου.

Έχω καθαρή τη συνείδησή μου, δεδομένου ότι καθόλη τη διάρκεια που εργάστηκα στην Ηράκλεια έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Έδωσα όλο μου το «είναι» σε αυτό που έκανα, το οποίο σαφώς με έκανε πλουσιότερο σε γνώσεις και εμπειρίες. Ταυτίστηκα με τον τόπο και τους ανθρώπους. Έκανα τον Μέγα μέρος της καρδιάς μου. Έκλαψα από χαρά όταν πέτυχε και λυπήθηκα όταν τον είδα να χάνει. Έγινα ένα με το χορτάρι του Δημοτικού Σταδίου. Έγινα ένα με τα αποδυτήρια. Όλα έγιναν για μένα τρόπος ζωής. Ο Μέγας για μένα ήταν τρόπος ζωής.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ήμουν κι εγώ μέλος της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου του Μέγα Αλέξανδρου Ηράκλειας. Ήμουν κι εγώ εκεί όταν δημιουργήθηκε, αναπτύχθηκε και έγινε στολίδι για τον τόπο.

Στα 5 χρόνια δραστηριοποίησής μου στην Ηράκλεια πέρασαν από τα χέρια μου περισσότερα από 170 παιδιά στα τμήματα που προπονούσα και έζησα μαζί τους πολλές όμορφες στιγμές. Να ξέρετε ότι αυτά που έζησα με αυτά τα παιδιά έχουν χαράξει τη μνήμη μου. Τρεις λέξεις μόνο μπορώ να πω: Αγάπησα, έδωσα και δόθηκα.

Για να μη γίνομαι κουραστικός... Πήρα πολλά μέσα σε αυτό το διάστημα. Το αν έκανα σωστά τη δουλειά μου θα το κρίνουν οι άνθρωποι που ήταν κοντά μου.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με πίστεψαν, με στήριξαν και με βοήθησαν μέχρι το τέλος.

Ίσως να είναι άλλη μια ρομαντική στιγμή αυτή κατά την οποία γράφω. Όμως το δέσιμό μου με την ομάδα δεν είναι επαγγελματικό, αλλά συναισθηματικό.

Να μη ξεχάσετε ποτέ ότι κάπου εκεί στο γήπεδο υπάρχει και ο δικός μου ιδρώτας για αυτή την Ακαδημία και αυτά τα παιδιά.

Με τιμή,
Νικόλαος Γ. Τουλουπίδης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου